Tuesday, November 2, 2010

Syukran


Bismillah 31x.Click.aku log in student portal.Then mouse terus direct ke examination result.demm.server 1 crashed.aku tekan server 3.Bukak mate luas2.cepat-cepat tengok pointer.sigh.dalam hati Alhamdulillah.Aku dapat result bedasarkan usaha aku kan.aku usaha pon tak seberape.so tak bole nak mengeluh.salah sendiri.tapi yang pastinya,Allah tu maha berkuase.Dia makbulkan jugak doa hamba die.Aku lepas 3.Senyum.dalam hati terus tekad.next sem,aku kene lepas 3.5 macam mane pon.ni bukan masenye nak maen-maen.ibu da beleter sakan.nak blame sape?for sure la diri sendiri kan?bile aku tengok result macam kene double slaps dekat muke.terus sedar.owh manje,kau da jauh menyimpang ni.aku engat lagi.mase spm,aku belajar  tak seberapa,dapat result 6 je.kalu aku belajar lagi gigih mesti bole dapat lebey kan?see.mase tu lagi aku da promised that I will belajar betul2 bile masuk u and yet,I broke my promise.padan la muke kan?Allah bayar cash.siap dengan resit lagi tu.Kali ni aku tanak promise ape-ape.aku just nak tanamkan niat yang aku akan cube sedaya upaya.aku mesti cube jugak dapat flying colors.aku bukannye tak bole,aku bole.cume aku malas.Aku sedar hakikat tu.Okay,now aku nak muhasabah sikit diri aku.buang rase rendah diri tu jauh-jauh.otak manusia berbeza.kalu semua otak genius dunie ni boleh corrupt.aku bukan genius.aku just normal student yang kene give my 150% effort kalau nak berjaya.Alhamdulillah,aku bole senyum lagi sampai sekarang.buat ape nak sedih?bukannye bende ni end of the world kan?Allah da kasi chance kat aku untuk ubah semua next sem.aku BOLEH!so for now,aku nak enjoy my holiday.lek argh,kalau nangis pon belum tentu result tros tuka jadi 4 flat an?haha.kepada kawan2 saye yg dapat flying colors tu,congrates.next sem,aku potong korang ok?bagi chance je ni*nada tabah melampau*.

TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

No comments: