Monday, November 8, 2010

Bile mate taknak pejam T_T


1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
bende?..
1.Laptop
2.Phones
3.Money

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan
duit korang sendiri?
Errr,asal soalan ni terase mencabar ek?Tiket wayang.hakhak

3. Dimana tempat korang ingin melangsungkanperkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
Taknak kawen bole??eh jangan jawab ‘bole’,aku nak ye kawen mawen ni.haha(ketawa cover nafsu,eh maksud aku malu T_T)urmmm,dekat hotel@dewan yang ade aircond and semua nya in white except baju kahwin aku.baju gaye traditional bukan yg ala2 mat salleh tu yerk.baju aku nak warne gold or brown.hoyeahh.ni warne mak aku da cop kat aku awal2,that’s why kakak aku kawen temanye hitam merah.hahaha.aku ade mak paling advance dalam dunie :)

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
Aku bercinta dengan diri seniri.pfft,sah2 la muke tertulis ‘takde sape ke nak saye?’ mnunjukkan aku ni single.ehem ehem,aku terlebih jujur rasenye ==’

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Bak mai pakwe kat aku baru bole cakap nak lame mane*nada gangster kuase kude*

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
Dalam kubur.okay tak jawapan aku?hik hik hik *gelak jaat sambil tekup mulut*

7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
Cleo

8. Apakah nama penuh korang?
Nazatul Natasya Binti Ahmad Nazri.
Name aku paling hebat dalam adik beradik.mungkin mak and ayah aku terase advance mase dapat aku.(alasan paling bosan dalam dunie)

9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
Mesra ek?Abah.Tapi rase sayang tu same je untuk dua2 :)

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
Inchee bakal suami.sile la beri name anda :D

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
Killer question sungguh.Jawapan nye tak ==’.ye2,saye anak dare pemalas(kepala tunduk akur)

12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
Korea.Mekah.Serata dunia

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
peluk

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang
Manusia.binatang tade belog
Ade mata.sebab clearly die perlukan mate nak menghadap komputer
Ade tangan.camne nak menaip kan?

15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
Bende?tak include manusia an?
1.Phone
2.laptop precious
3.Baju-baju ku
4.Kasut kasut tersayang
5.Duit yang tak seberapa

16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
1.Almost Lover
2.She was your everything
3. I’ve always remember  u
4.All my life
5.If we ever meet again.(terus rase rindu kat nana and mira,tsk tsk)

17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang
sambut tahun lepas?
26 Jun 1992
Tahun lepas ek?for sure la kat dalam hostel an ==’

18. 5 orang blogger yang korang nk tag
Semua blogger yang membaca entry ini.

19. Cerita sikit blogger yang pertama korang tag
Sile la reka cerita seniri yerk?


TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

2 comments:

Akulah Aqilah Itu said...

trademark kau kuase kude ek? haha.

msmoonlightdim said...

tahniah.jawapan anda tepat sekali.haha :D