Monday, November 29, 2010

Hai awak,saye natasya :D

 *MUKE PROMOTE DIRI*


Hoyeah!dapat jugak update belog.Biasela,aku kan kawan sejati burung antu,satu keturunan dengan musang,so mate ni da pukul 2.30 pagi pon dok tanak pejam.Siap bole update belog lagi tu kan.hakhak.tetibe je terase bangge dengan diri seniri.Sorry la weh,Ini je mase yang aku betul betul ade untuk diri seniri that’s why la aku bole jugak post bende ni.Post pon pasal ntah hape hape je an.sabo bebanyak la sape followers aku sebab dapat entri macam haram.
So here we go again.second sem,urrmmm how should I say this?It’s pretty much boring and dull.ekstrem tak care bayangan aku pasal sem due ni?kalu ekstrem mahap la yerk sebab ni memang ape yang aku rase.Beza banyak la sem 1 dengan sem ni.Dulu aku memang tak rase nak balik rumah langsung.cuti pon sanggup datang duduk kat uitm. tapi semenjak due menjak masuk sem baru ni,bole kate tiap tiap hari aku homesick.sobs sobs.rase cam nak nangis keluar air mate darah then merayu rayu sambil pegang kaki ibu nak mintak balik rumah.Okay,melampau sangat la pulak.abaikan.Cube kalau ibu tau yang aku homesick,mau die bagi sidekick kat bontot aku sampai lebam.Mane taknye,lima tahun die anta aku sekola asrama tak pernah dalam sejarah aku mengadu homesick,tetibe masuk uitm da besar gajah menangis mintak balik.Aiyooo,ngan aku aku bole dapat high blood pressure.
Azam sem due ni macam kuat sikit berbanding sem 1.Sem 1 dulu yang bile dapat assignment or notes macam pandang sebelah mate je.Tambah tambah lagi dalam kelas,bole maen gelak gelak sampai pecah perut eventhough lecture depan muke kau.Hah hambek!Sem due baru nak sedar diri bertaubat sebabnye kuciwa melampau sebab result tak memuaskan dan memualkan mate-mate yang memandang.Cewah,malam ni memang otak aku ligat keluar segala personifikasi metafora kejadah ape sume tu.hakhak.Bangge lagi dengan diri seniri :DD.Aku da kurangkan aktiviti keluar malam aku and aku cube hafal plus habiskan bace notes notes yang ade so that aku tak rase ketinggalan.Almaklumlah aku kan lembab tahap dewa,so ambik mase yang lame tok faham and hafal satu topic tu.Ye ye aku lembab*angguk tanda reda*.Nazatul Natasya lembab tu satu kenyataan yang tak bole nak diubah.tapi lembab lembab pon comel kan?kan?kan?sape yang rase nak muntah tu cepat la gi amek baldi tadah.haha
Okay2.i should stop now and have a sleep.I have clasess to attend tomorrow morning.Ni update blog pon sebab Saje nak tunjuk hebat bole tahan mate.haha.fine,aku tau takde kaitan.Motif update belog?Urmm,tak Nampak motif sampai kesudah.Harap maaf.next entry mungkin lagi berfaedah :)
Ps:Aku belajar bende baru sem ni.Instead of worrying others,I should guard my heart cautiously first.Afterall,in the end of the day nobody could understand my heart like myself does.Plus,I need to stop reminisce the past,and head up for the future.I may cant change the things that already in past but I can have the future like I the way I want it to.


TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

2 comments:

platipus said...

good luck second sem ni..
skor kencang2

msmoonlightdim said...

iAllah tipus.kau tu,good luck jugak :)