Thursday, November 11, 2010

Burung Hantu pon kalah u


Pedulikan tajuk,tu pondan tue tetibe muncul meresap mase tulis tajuk.hakhak
Nak cerita ni.dengar la ek rayuan hatiku ini.sobsosb*sambil kesat air mate*.eceh,intro mintak pelempang.pedulikan haku.okok,ini ceritanya.
Aku da macam burung hantu,musang,kelawar dan makhluk2 yang seangkatan dengan mereka.aahh,mungkin hantu pon macam aku gak.eh ke aku yang macam hantu ni?argh,lantak la mane2 pon,yang penting disini aku ade masalah besar.BESARRR PUNYEEE.nak tau ape?berbalik pade persamaan aku dengan makhluk2 yang diberi,aku ade masalah tidur malam.dang!makin terok pulak tu.tu la masalah yang BESARR sgt bagi aku tu.weh,jangan cakap tak besar doh,lempang muke kiri kanan kang.pahal aku nak emo tetibe ni?hah,nampak tak kesan bile waktu tido da terbalik??
Waktu tido aku start from 11 pagi till 2.30 onwards.Nampak tak waktu tidur aku bukan macam manusia normal?even aku golek2 kat atas katil dari jam 5 pagi pon,area2 pukul 11 macam tu baru aku terase menguap and mengantuk.sumpah tak syok bile kepala aku jadi sangat pening 2-3 hari ni,eyebags semakin ketara and kulit tapayah cakap la macam mane kepalatannye  an.Tengok,bile tak cukup tidur aku suke nak keluar bahase cam haram jadah.okay,alasan tak kukuh langsung.maaf ==’.
Aku rase cam nak pegi jumpe mane 2 doc mintak ubat tidur la.Aku da parah sangat ni.Tau tak orang yang tengah mengepost entry ni (which is me la duhh)tak tidur2?ni pon tak rase mengantuk lagi.tolonglah,aku nak jadi normal.sobs sobs.
Aku tengah nak cube tidur.bye2.

TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

No comments: