Friday, November 5, 2010

Bilik Busuk Kesayangan ku :DD

*my comfort zone*
tadi semase belogwalk kat blog orang terbace entry pasal perihal bilik tidur kat blog sue anna joe and i find it really interesting.so inilah die bilik tidur aku,purple,my favourite colour.and bedclothes tu memang bukan taste aku,tapi bile tugas menghias bilik ni diserahkan kat ibu,terpakse setuju sepenuh hati je la bile jejak je bilik tup tup cadar ni yang dipilih*muke reda sangat*.but trust me,this is so much better that the previous one bile ibu beli cadar minnie mouse in bright pink and make me felt like im in a kindergarten or something.owh,im not that girly and obviously im not a pink freak.a year later after penat memujuk,baru berjaya tukar =='.bedasarkan gamba,aku suke tido dengan bantal yang banyak tapi bile kat uitm terpakse reda dengan satu bantal je.tsk tsk.
*study zone.computer tu da berabada rosak ye kawan2.mak ayah syg nak buang =='*
Not really my study zone.macam la aku ni duduk rumah pulak an?hakhak.sebabnye,aku pindah sini mase f1 and at that time aku da sedia masuk asrama.so mmg jarang la ade chance duduk kat rumah and study macam budak2 biase.so selalunye,ni tempat aku layan internet je la.and grrrr,line kat bilik aku macam haram weh so i spend much time in my parents' rather than my own room.jangan la pelik kalu aku cakap kat korang yang aku tido dalam bilik parents aku.line dekat bilik mak aku je yang paling laju dalam rumah ni --'
*ni pulak my fun zone.nampak tak collection cd2 tu?it just half of them :)*
hah,ini pulak tempat aku layan cerita2 korea aku.hakhak.bile takde keje,ini je la kehidupan aku.takdela bosan mane.macam yang korang nampak,ade balang kuih raye ye disitu.biase la,monster macam aku lapar 24/7,so tak pelik mane la kan2?*ayat nak cover*.kalu korang tau bilik aku ade toaster mesti lagi terkejut.yup,aku ade toaster complete dengan roti and peanut butter.i told ya an?aku kuat makan*blush*.okay,u see all part of my room da.thanks for reading :)

notakaki:sape complain bilik aku macam budak2 sumpah aku sepak laju2.

TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

No comments: