Wednesday, November 3, 2010

setadi

*muke ayu melampau*


Aku pon tak faham motif aku letak gamba kat atas ni.nak promote diri mungkin.haha.setan perasan da masuk dalam badan.Ala,ape salahnye nak kasi korang tengok muke aku an?kot2 ade mak2 yang bace belog aku pastu tangkap cintan and terase nak buat aku jadi menantu?homaigodd.i suukee u.haha.eh jap,kejadah ape aku merepek ni.grrrr.
Ni sebenarnye aku nak cerita.sejak due menjak tige men jak aku da dapat result ni(padahal baru dapat semalam)aku dengan mira dah berazam dengan gigih that kitorang akan struggle sampai bedarah hidung for next sem.Hiyakk!esktrem kuase kude dowh.hakhak.Forreal la weh,kitorang siap da buat jadual dowh.eh,bukan kitorang.aku sorang je yang buat jadual and list,amira tu pemerah idea dari otak die je.agak2 ade bende yang die rase rasional aku buat or hindarkan die suruh la aku masukkan dalam list tu.die da macam mentor aku plak an?euww geli!
sumpah im trying real hard nak dapatkan mood belajar tu starting from now.sebabnye,aku ni jenis yang cepat je nak mengalah.tambah2 bab buku,buka satu page terus kroih kroih,TIDUR.camno nak hidop kalu pangai sangat tak senonoh cam haku?uolls jangan tiru tau*nada nyah*.okaytetibe ==’.So,aku nak kumpulkan mood tu dari sekarang.aku kene belajar macam mase pmr dulu.aku tekankan kat sini,PMR ye kawan2.sebab nye,tu la satu2 nye mase dalam hidup aku yang aku betul2 tumpu kat buku.sumpah aku tatau roh ape rasuk aku.rajin melampau.tup tup,masuk je form 4.fiuhhh~mood tu terbang terbang terus hilang tak balik2 da.padan la muke aku kan?*sepak muke seniri*
aku rase cukup2 la korang bace pasal aku nye semangat nak setadi ni.kang bosan melampau pulak an.haha.masuk next sem korang nak kene dengar lagi berbakul2 pasan ketensionan aku dengan buku.so sile besedia.haha.
notakaki:sebenarnye aku tatau ape motif aku hupdate belog.maybe sebab tangan aku terase nak menari so die stat menaip tetibe.haha

TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

No comments: