Thursday, October 21, 2010

zombie :)


Semalam mase tengah chat2 dengan taro and ekyn,tibe2 rase rindu memang sentap hati aku tibe-tibe.haha.gedik je gune ayat formal nak mampos.susah nak cari kawan macam dorang.kawan yang ade dengan aku even macam mane susah sekalipon.dorang terbaek la.aku engat lagi,bilik prep form 3 macam da jadi kubu kitorang mase nak dekat2 spm.Kat situ ade semua bende.and barang taro la paling semak.haha.sepah gile.kat situ la tempat nak makan,kat situ la tempat belajar,kat situ la tempat mengumpat.kadang2,bile mood stay up tengah memuncak,kitorang susah meja study rapat2,then tido atas meja ramai2.yang pastinye,tido kat situ dengan harapan nak bangun solat sunat then study an?most of the time,tade sape pon yang bangun.haha.Makin lame,kitorang makin bijak.tido dekat surau.Aku rindu,nak solat dengan dorang.solat sunat jemaah same2.aku rindu azira bace doa.aku rindu tim jadi imam.aku rindu,kite berenam semayang jemaah.aku rindu bace Al-Quran mse tunggu maghrib.aku rindu semua tu.Susah sangat nak jumpe kawan yang macam korang weh.dulu aku risau,kite might lupe each other.but semalam,after a long chat ngan taro and ekyn,I know that aku salah.kite tak pernah lupe each other.sebabnye,kalu betul kawan baik,kite macam da ikat name sorang2 dalam hati.Kite tak mungkin lupe kenangan2 tu kan?aku tau.hakikat yang paling penting,macam mane jauh pon kite,satu mase dulu,kite antare kawan yang terbaik penah wujud dalam dunie ni.sampai sekarang pon,korang still the best.
Aku belajar banyak bende.manje yang korang kenal sedang cube jadi dewasa.banyak bende yang die belajar.pahit.manis.sebut je.korang,aku salah.hidop kat sini tak seindah yang aku bayangkan.bukan yang macam aku harapkan.and aku sedang belajar dari kesilapan.Aku akan lebih berhati2 lepas ni.berhati2 kenal orang.berhati2 mase berkawan.And satu bende yang aku tak bole ubah,same macam dulu.aku still tak bole bile orang buat or usik kawan2 aku.engat tak,aku pantang sungguh dulu.orang buat ekyn sikit aku marah nak mampus.farid sakitkan hati tim,habis die kene ngan aku.nisa sedih sikit,aku da risau gile.Susah nak ubah bende tu dowh.haha.tapi dekat sini,baru aku perasan.sebab terlampau nak protect,bende tu makan diri aku.korang,doakan aku kuat ek?doakan untuk kawan aku sekali.kite jauh ni.aku tatau la ape akan jadi.aku harap yang terbaik je.

TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

No comments: