Friday, October 29, 2010

Ketakutan.


Dalam few days je lagi result akan keluar.Ya Allah,takut tu macam sentap jiwa serta merta.I admit la,hari tu jawab exam macam acuh tak acuh je kan.Yela,struggle like hell last-last minute.Banyak mane je yang masuk dalam kepale?So mase nak jawab exam pon banyak mane je ilmu yang keluar kan?aku sound sangat pasrah je sekarang.Oh tidak.tak bole pasrah.Allah tu ade.Dia boleh bantu aku.Aku engat lagi,once ade orang cakap kat aku,Allah tu maha berkuase,semuanye pon bole berubahd dengan izin Allah.Kot2,mase aku doa2 sambil bukak webpage tengok result Allah makbulkan doakan aku,Bamm!dari 2++ aku dapat over 3.0.Who knows kan?lecturer tersalah isi markah kat aku ke.So,kene doa berbakul-bakul la sekarang.Tu je yang aku mampu.Takkan la nak pegi acu pistol kat lecturer suruh upkan markah aku plak.sungguh tak logik and kejam petala kelapan tu namenye.btw,Aku tak tau la asal aku rase minda aku macam da penat sangat.it feels like something is bothering my mind,tapi aku seniri tak tau ape.aku kerap susah hati for no reason sekarang.Tau tak rase tu sangat tak best?sebabnye,bile aku stress aku cepat naek angen.aku tend lepaskan kemarahan aku tu.so aku sangat benci bnde tu.Cepatla bole semayang.Aku susah hati la macam ni.Then,Dayumm.Aku ni memang bepenyakit rasenye,penyakit LUPE!hadoi ==’.sumpah aku tak engat aku letak purse kat mane.puas cari serata rumah pon tak jumpe.Memang macam mintak kene rejam dengan abah.sigh.asal la aku suke lupe.*tears*
Notakaki:Gaahh!ibu balik and teros membebal after she found out that I lost my purse.maksudnye aku kene duduk dalam bilik diam2.haila,nasib badan -.-

TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

2 comments:

aliah said...

rindu kau....huhuhu

msmoonlightdim said...

aww awak.
aku pon rindu kau dear :')