Monday, October 25, 2010

huargh huargh huargh

(gamba saje nak promote diri.haha.okayperasan)


Grrr.bile nak abis cuti ni?terase macam nak maen lempang2 orang sebab kebosanan yang teramat.bole tak begitu?hahaha.sape nak jadi bahan lempangan aku angkat tangan!!(tak lawak kan? ==’)ala,bile la cuti nak habis ni.macam tak nampak rupe je nak habis.BOSAN TAU TAK!!ni yang nak jerit ni.bia terbukak luke operation aku.haha.eh,jap.tu macam tak best je kalu buat.Arghh!da bosan sangat duduk kat rumah ni.its not like yang aku benci dok rumah,cume memang tade bende nak dibuat.
Rutin hidup:
1.bangun.
2.mandi.
3.makan.
4.makan ubat
5.tengok tv
6.bukak laptop
7.ulang bende yang same.

Hah.cube hidup macam ni untuk setahun kompem korang mati kejang atas katil.haha.extrem an?try la :).At least cuti before ni im not that bored.i had English class to go.i spent my time a lot with my ex boyf.and I met up with good old friends.and this holiday feels like it gonna kills me in anytime soon.Now,all I do is texting with amira sampai parents kitorang terase seram.24 hours smpai nak dikurangkan.haha.kelakar.okay,ni yang aku nak betulkan minda orang ni.aku sumpah bukan lesbian.nafsu aku still tegar kat laki.haha.geli la bile aku cakap macam ni.
Tau tak essited tak hengat bile terpikir yang nak balik uitm?nak jumpe amira razali and nana shukri.rindu gile.and my parents da bagi green light for me to hang out with them.even abah macam reconsider nak letak kelisa kat uitm.Haila,bahagie hidup aku kalu betul abah buat.tehee.fyi,rabu ni I’ll be going to amira’s.biase la.die kan puteri yang terkurung.aku la yang macam kesatria pergi ke istana die ==’.i just wish kalau aku bole keluar beli baju 2-3 helai then watch movies.heaven ^^.malangnye,takkan dapat.aku nak gune banyak duit.nak buat rambut lagi,beli barang masuk u lagi.terpakse tahan nafsu.errr,okay.da merepek jauh ni.bye2 :D


TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

1 comment:

aliah said...

gemok la kau nanti,asek makan tido,makan tido..wat bende same je