Sunday, October 17, 2010

amani haris :)



Okay sebabkan kebosanan yang terlampau,mari saye cerita pasal sorang budak busuk ni.Name die fatin amani :).Ni la die,teman mengumpat,mengata and mencarut aku.
Siape die kepade aku?ini la die,sepupu kesayangan aku.Sangat2 rapat.we tell each other our secrets and such.she’s lovely.beza setahun je pon.and dalam banyak2 sepupu yang aku ade,mmg dgn die aku paling rapat.Dulu mase kecik memang kerap la kan,pakai baju yg same.mandi same2.haha.ni agak tak senonoh.kitorang mandi same2 agak lame owh.mandi tanpa seurat benang pulak tu.(ayat sopan nak mampus).And rumah die macam rumah aku,rumah aku macam rumah die.kadang2 kalau balik kampung,aku terlebih selesa tido rumah die.haha :DD
Dalam family,memang orang panggil kitorang kembar.coz kalu nak cari aku,tanye amani and vice versa.melekat ke mane saje.macam ade glue yg diikat.and we kinda have the same taste in guy.laki yang aku rase hensem die akan agree and laki yg die rase ensem aku terus sapu eh salah,agree jugak.haha.generally,we have the same taste in everything.she can light me up dengan lawak2 bodoh and lucah die tu yg memang saje buat aku terpakse gelak.tanda kasih sayang tu if aku gelak kat bnde yg tak lawak.haha.
And tahun ni die spm.god,tahun penting tu.pulun habis ye awak.spm sekali je,same ade nak lingkup or excel.its all based on ur own choice ngan effort.Study smart,study hard mase nak dekat2 spm je.haha.and paling penting,jangan lupe tuhan.tambah2 lagi mase tahun2 penting macam ni.takut bile kite lagha,sume bnde pon tak kan jadi macam kite nak.(jap,kenape ustazah sgt ni ==’)
Okay,finish with my 2cents.nak tido.kang dapat panda eyes secare percuma pulak.

TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

No comments: