Saturday, October 23, 2010

monolog dalaman

I speak to myself a lot lately.Yelah,semenjak due menjak ni memang terperap dalam bilik.ala lagipon,I rarely talk to my parents about my problems and such.sebabnye,takkan la nak cerita bende problems yg remeh kat ibu an?tak logik sungguh tu namenye.amira said I should get myself a boyfriend soon.easier said than be done kan mira?kau engat boipren tu bile aku nak je terus tercampak dari langit?hek.kang kalu aku dapat perangai yang tak semenggah,uish.mintak simpang la.and im not that desperate.tak perlu pon nak buat man hunt semate2 nak berboipren ni.haha.aku tak nak involve in any relationship that needs me to give my 100% commitment.aku bukan jenis yang macam tu.tak dapat la nak berlovey dovey ngan aku.haha.plus,I have ibu.die da prepare sume da.macam mane laki yang die nak.aku kawen pakai baju ape.sume tu da tercatat rapi dalam kepala ibu.haha.advance kan my mom?cukup la aku penat tengok orang bercinta.dah tak larat dah.(aku penat macam aku yang bercinta kan?)*ketuk kepala seniri*.Then baru aku sedar,manusia sangat hipokrit.manusia yang korang tengah jengah blog die ni pon sgt hipokrit.kadang2 hipokrit dengan diri seniri.Telling urself lies.sebabnye,nak gembirakan hati seniri.bile aku cakap aku tanak boipren,im being hipokrit la tu.hahaha.aku mestila nak(mood gatal menggunung ^^).Tapi aku rase satu bende ni,perlu ek kite berkapel?bagi aku sebab kenape kene kapel2 ni?no,im not being rude here.suke hati korang la kalu korang nak kapel an.thats ur own choice.ur own decision.it just that,bukannye mati pon kalu tak de gf/bf.am I right?sape nak argue pasal bende ni?kalu korang cakap korang memang kene ade pakwe/makwe then aku tatau la nak cakap ape.speechless tetibe.yang ni bole diterima akal lagi.tapi ade manusia yang jawab ‘ye aku mati kalu tak kapel’.mygawd.tepuk dada tanye iman sikit.ni betul2 senipis kulit bawang weh.i bet kulit bwang lagi tebal.tolong la.

And for the time being,I don’t need another guy in my life.enough with all the dramas weh.kang kalau aku ade boyfriend,lagi tak terhandle.cukup la dengan kawan2 lelaki yang aku ade campur adek dengan abah.dengan dorang je aku da macam ade masalah besar.haha.tak perlu tambah lagi sorang.aku ade kawan2 yang hebat.aku ade family yang hebat.and I have Allah.cukup la tu kan?aku nak enjoy being single.aku nak enjoy berkawan.kawan-kawan aku sangat hebat.dorang tak pernah tinggal aku although kadang2 aku rase aku ni just FWB.apakah itu FWB?go figure.haha.btw,aku belajar dari kesilapan.aku ambik iktibar dari bende yang jadi.aku bodoh kalau aku ulang kesilapan yang same.


And guys,I miss the times when we still stick together.strong like being glued :’).im trying real hard now  to keep it as the old times,can u do the same?help me ok?i love u guys so much.  



 

TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

No comments: