Sunday, October 17, 2010

hulalalaalala.


Sepatutnye aku beritahu korang asal aku tetibe buat belog hari ini.meh saye cerita.sebabnye,saye baru terjage dari tidur after having bad dreams.and amira tanak laayn aku malam ni.so im scared to death.im laying in the hospital bed,alone.ade lagi 3 katil kosong and dorang letak aku sorang2 dalam bilik ni.wad 6A katil 2.dayumm,tak bole bagi aku lagi seram ke?kenape aku masuk wad?sebab esok ade operation.eh,ni aku cerita bukan nak mintak simpati.aku tak perlu pon simpati korang tu.haha.okay,back to the story.i have tonsilitis and to make thing worse,ade kelenjar yg da block and it have caused infection.so doc need to remove it earlier than he should.
My parents are away since they are busy with their works and im eighteen already.supposedly,im old enough to take care of myself.but sadly,im 18 on the outside but 12 in inside.tau tak menakutkan duduk kat sini?grrr.ok la,padahal aku memang kerap keluar masuk wad.still,TAKUTT!!lagi  tambah takut bile aku ade phobia kat jarum.and today je,da dekat 6 kali cucuk.sampai bengkak vein aku.screw you doc!
And esok,im the second to enter the operation room.yeah,a little bit scary.i’ve been there before.with all the lights and such,fuhh.bole menggeletar badan.and esok,kene bogel ==’ just pakai baju operation yg sungguh sheksi tu dowh.(lawak lucah da keluar,haha).
Tapi aku kuatkan hati.sebab tadi my lovely boyfriend eh I mean bestfriend,nana.datang melawat.terime kaseh nana shukri.sepatutnye aku nak have a long chat dgn kau,tpi waktu melawat memang singkat an.nak wat macam mane.and tadi mase terjage,dapat mesej dari my soulmate,ekyn mohd.aku tau die doakan aku cukup la.macam kasi minum red bull dowh.terus bersemangat.haha.and aku kene kaci amira kredit jugak la kan,tak lupe gak nasbal ngan elya.sebab,dorang bagi aku semangat mase aku macam nak terkencing ketakutan.and tak lupe kepada sume yg wish aku cepat sihat.aku sayang korang mampat2 :)
Dear Allah,im hoping that tomorrow will go through smoothly.Jangan la jadi ape2 mase kat dewan bedah.aku mohon padamu.dan,Kau tabahkan hatiku untuk menempuh dugaan yg Kau berikan kepadaku.Berikan lah aku dan rakan ku kekuatan kerana kami memang memerlukannye.Amin.
Sifat ustazah terkeluar secare tibe2 ==’

TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

No comments: