Thursday, October 21, 2010

amira razali kembar nazatul natasya


Sah kau ngan aku ade connection amira razali.hidap penyakit yang hampir same.kau ngan aku kongsi saluran pernafasan ek?lagi best,aku da baik demam,kau pulak yang demam.pelik bin ajaib.kau ngan aku ni ade virus yang bole jangkit even jauh beribu batu ke?haha.take care of yourself la my dear.i’ll take care of myself too.kelakar la kite ni mira.terlampau connected.sampai aku da naik seram.haha :D
Stay strong.im right here beside u.next week,bile aku da sihat sikit.aku pergi wangse ok?kite lepak kat playground same2 lagi.aku rindu kat kau.
And nak dengar good news tak?aku tak pergi interview tu.sebabnye,dalam mase 8 hari ni,aku tak bole ade pegi tempat yang ade ramai orang.aku akan dapat infection.ade hikmah aku sakit.aku bole teman kau sampai habis asasi :)
Aku pegang janji aku mira.

TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

No comments: