Wednesday, October 27, 2010

Blast :)


I had so much fun today.Okay,janji ngan mira around 1 macam tu aku sampai rumah die.nak dipendekkan cerita,almost 4 baru terpacak idung depan pintu pagar and amira da sedia nak ambush aku da mase tu.haha.die perlu faham,if aku yang drive memang berabad la jawabnye.tehee.Okay,finish cerita perjalanan ke rumah mira.Jom masuk part mase aku jejak kaki masuk rumah die.
Dengan senyum malu2 aku and tersipu-sipu nye,aku pon masuk la mengekor si mira ni ke dapur.Tau tak aku ekot die kemane saje?haha.malu2.Okay,aku cakap bende betul la kan.Mira masak sangat sedap.Ni like forreal.Die sanggup masak mee goreng and siap buat kek marble yang ade puding.*tears*hebat kan kasih sayang die kat aku?haha.okaydageli.Tapi perlu diingatkan,die layan aku macam ni sebab aku ni taraf tetamu je,mimpi disiang hari la die nak layan aku macam ni kalau kat uitm nanti.And bende best berlaku mase aku naek bilik die.Tergamam wa cakap lu*rempit terkeluar*.Mira ade habit suke simpan barang orang yang die sayang.See all this stuff?sumpah aku gelak.Tau tak die simpan lagi pin yang orang pakaikan kat die?okay,maybe for her tu mcm special gile la kan.haha.
(plastic pon simpan.mcm tak logik ==')
Kenape seronok sangat?weh,jumpe kawan baek sape tak seronok.and after I make sure she’s okay baru la rase macam lega hati nak biar die sorang2.i know she can get thru this.Only a little bit more of time and after that she will be well.Plus,die suke saje buat2 baik ngan aku.hari ni die belanje aku makan ABC eventhough due2 taleh makan sebab berpenyakit.haha.same2 cari nahas.nak wat camne.tehee.
And below this is the pictures of us.Sangat seronok.perjalanan hari ni sgt panjang.so just wait for the next entry ok?haha.memang tercabut tgn aku nak menulis+menghupdate belog.
 *amira razali dengan gaye yang same saje buat full memory aku =='*
*bestfriend :)*

TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

No comments: