Tuesday, October 26, 2010

MATE MASIH LIAT.GRRR.


It past two already and I havent feel sleepy just yet.sigh.i need to get up early since I will go to amira’s to meet up with her.wahai mate,asal taknak mengantuk ni?==’ And yes,im essited for tomorrow eh wait,da lepas pukul 12 kan?so supposedly today la kan?haha.okok,so today I’ll be going to amira’s and I feel so essited about that.Haha.Sape tak essited jumpe kawan baik kan?Eh,ke aku je yang essited ni?-____-Okay2,tanak essited jumpe mira,kang korang suke pikir laen.contohnye,berpikiran yang aku dengan die ade hubungan di luar tabii.Euww~.Simpang Malaikat weh.Mengucap panjang aku kalu betul.haha.Aku essited sebabnye esok ade date dengan abah.Tadaa.Sape yang selalu date ngan bapak die bagitau aku,nak kire.*gelak jaat*Tu tandenye ade rase nak bangge diri tuh.haha.takdelah,abah ibu tau aku bosan duduk memerap membesarkan badan kat rumah so ibu pon cadang la kat abah suruh bawak aku pegi jalan2.Alhamdulillah,Allah makbulkan jugak keinginan aku nak bershopping yang I’ve been craving for like years sejak balik sini(exaggerated sikit ^^).I need new shoes.new dress.new clothes.Can meh?grr.kalu dapat pakai duit abah lagi heaven.Jimat duit anakmu yang sedia sengkek ni.haha.Kalu aku cakap kat abah aku ni kompem kene tarbiah free.tapayah upah ustaz mahal2.So,duit elaun ade lagi seribu.yang pastinye,mase naek sem nanti aku nak pastikan ade tinggal lagi RM500 je.Half lagi da digunekan.First,200 untuk shopping.then,150 untuk buat rambut.then another 150 I gonna use it for barang2 masuk sem baru.Toiletries etc la kan.and for shopping tu aku nak bnde bawah ni da pastinye tak cukup so ehem ehem.abah,sile datang membantu.haha :DD
I want this:
1.shoes.probably flats.
2.Jumpsuit.Okay,ni agak over an kalu pakai but still aku nak jugak.
3.New jacket to pair up with a new dress.
4.Jeans.
5.Contacts lens.I want green or blue.
6.Lots of shawl.all range of colors.

Buat mase ni nak yang kat atas ni je,but trust me,the list never stop. :DD

TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

No comments: