Friday, December 3, 2010

Panjat Batu Sangat Seronok!


 *woot woot*
Baru aku tau rock climbing tu sumpah cool gile.Tehee~ cam nak cube sekali lagi je.
Tadi around 5 macam tu kawan nana,hani fetched kitorang kat uitm’s main gate.MAIN GATE KAUUUU.hakhak.Supposedly pukul 4.30 macam tu janji but poor hani, die got lost while on her way to see us.Al maklumlah,die pon baru je balik Malaysia.Errr,bole tak nak rase bangge sebab dapat naik volkswogen hani?Ahhh,tak kire nak bangge jugak.*gelak jahat serta merta*Sumpah cool okay bile kau tengok perempuan bawak kereta mcam tu and her driving skills tapayah cakap la,kalah Micheal Schumacher(betul ke aku eja?argh,gasak la).Bole jadi drifter yang berjaya dowh.Tabik spring sikit kat hani.haha.Then around 5.30 macam tu kitorang sampai la kat ekstrem park shah alam tu.For the skaters or futsal addict,I seriously recommend this place.Go and check it out.
 *muke pure-pure tabah menunggu*
Okay,so we tried the rock climbing.RM 10 for 3 kali panjat.Murahh kann???affordable gile.and if korang nak instructor,harga die 14,so ambik je la sekali dgn instructor tuh.since this is hani favourite sport so it is kinda easy for her and hard for us especially,ME!!==’Malu weh,orang laen sume berjaya habiskan sampai atas,datang part aku halfway je da semput menangis2 mintak turun.Fine,tade la sampai menangis.Buruk bebeno pulak an perangai aku kalu aku menangis while hanging on the rope tu.Da macam baby monyet lapar mintak susu.Tapi serius,memang GAYAT ==’.Makhluk2 kat bawah macam jin gile gelakkan aku.Sorang siap laung”Panjat pagar mawar lepas,asal yang ni tak bole dowh?!”haram tak haram weh??grrrr :/. But nasib baek second attempt berjaya jugak sampai ke puncak,kalu tak sampai taun depan belom tentu dorang habis gelak kat aku.Alhamdulillah*tears*.tetibe.
 *aku naek same ngan nana.Bile nana dah habis and awie da start panjat aku pon putus asa =='*
*kau nampak tak rase bangge sebab dapat capai tu?harhar*
Btw,da terlanjur sebut pasal monyet,Amira Razali tu eventhough die first time try perggghhh,terer dowh.Aku ngan nana da kagum,instructor kitorang pon ikut kagum.Memang bab memanjat ni die no satu la.Al maklumlah,die kan coughmonyetmawarcough.So tak berapa nak hairan la.Yang ajaib tu skill tu masih ade dalam diri die eventhough da due bulan tinggalkan keje keji panjat memanjat ni.Hebatttt.So berakhir la kisah kitorang kat sane.iAllah,ade mase kitorang nak bawak rakan rakan yang laen pulak pegi.En.Tukiman kesayangan dan pelakon terhebat.mesti best :DD
 *monyet mira gumbira sebab masih ade skill*
 *rock climber terbaikkk.HANI :)*
Notakaki:this place bukan takat ade things that I mentioned above je.Die ade jugak paintball and archery.For paintball,RM40 per person?Reasonable kan?Sumpah nak try.Paintball weh faham tak paintball?haha :DD.Sebenarnye aku tak paham motif aku promote tempat nih -.-
NAH HAMBEKK GAMBAR ISTIMEWA HARI NI
*AMIRA SANGAT PEVERT OKAYYY.btw,tu dia instructor kami :D*

TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

No comments: