Saturday, December 4, 2010

Charlie with his angels plus mister suparman :)

 Huarghhh.Sambil tangan dok tekup mulut.Penat weh ==’.Keringat da habis kering mase rock climbing then esok nye terus gerak gi sunway.hambekkk kau.Memang satu badan sakit sakit and even sekarang tengah menulis ni tengah dok tahan mata.Takpe,tabahkan hati untuk hapdate belog nih.Tepuk sikit.haha.tetibe :P 
Sumpah hari ni tetibe aku terase balik rase macam dekat sem 1 dulu.rase fun and happy dengan gelak tawa.Awww,aku rindu nak mampus rase tu kau tau tak?macam rindu seorang awek kepada balaknye.Fuyooh,ekstrem an?haha.Sumpah rindu.Puas hatii dapat rase perasaan tu sekali lagi.Okay(sambil tarik nafas)sem 2 will be just fine.iAllah :).Berbalik kepada cerita di sunway tadi,plan asal nak pegi tengok harry potter.err skip part pasal harry potter tu.Kang aku tacing tetibe plak.Dipendekkan cerita,tak tengok pon harry potter.Kitorang tengok NANGKUNG.Wehhhh,sumpah lawak nak mati doh.Kalu aku bole gelak guling guling dalam pawagam tadi memang sah aku da buat.Bile aku engat balik part part dalam cerita tu yang kelakar pon bole kasi rase geli hati.Tak rugi dowh tengok.

Cerita da best,cast die pon memang hebat tapiiiiii,perangai audiences dalam wayang tu cam harammmmm!Ade sorang makhluk ni setiap part pon die nak gelak.Kau bole bayang tak tengah elok wayang tu sunyi sepi sebab semua tengah khusyuk tengok,bole pulak kau di distract oleh gelak tawa manusia yang sambil tu siap buat review ape akan jadi next.Sumpah kuat suare die.Aku punye hangen sampai rase cam nak baling botol kat kepale makhluk Allah tu.Tak respect orang laen langsung.Tu aku bole sabar lagi.Nak di burukkan keadaan,ade ke patut orang belakang aku keje tendang tendang kerusi aku.Dari start wayang sampai nak habis tak jugak stop tendang kerusi.Grrr.Saje nak tambahkan hangen aku je weh.Sebab aku memang da tak tahan,aku mengadu la kat babal,nasib baek lepas die tegur sikit terus stop.Cool an babal??(tetibe lagi :D)

After wayang and all,kitorang terus begerak meneruskan misi menceriakan mood aku.SHOPPING!!*senyum sampai telinga*.Errr,jangan tanye aku beli ape.Kau kompem tanak dengar.Aku rase an,aku nak buat draft and hantar kat kementerian yang berkaitan yang cakap budak 18 tak bole masuk mane mane store yang ade sale.bole tak macam tu?hakhak.Natasya and sale tak bole dalam satu sentences,bahaye.
 ade 3 ekor makhluk yg tak bole dok diam mase aku sibuk pilih baju.Ni tangan mereka,bawah ni makhluknye.
Btw,Sepatutnye aku je yang nak bershopping sakan,tetibe je yang laen laen turut serta.Babal beli seluar.Mira beli cardi.And dan dan tu jugak pasangan dilemma tercipta.Bole tak yang dorang due ni punye tak tau dorang patut ke tak shopping barang sampai teserlah raut wajah susah hati tu kat muke dorang.Pfft.Tapi disebabkan dilemma tu jugak la yang dorang due ni berkepit setiap mase sampai kalah couple yang betul2 tengah berkasih mase tu.pelik bin ajaib.kitorang yang perhati dari jauh ni tetibe rase dorang macam match made in heaven.cewahhh~!Kalau orang tak tau yang dorang sebernarnye kawan baik,mesti ade yang misunderstood them as couple.So,ape lagi.kene bahan sakan la kan dengan kitorang an?
 *mase tengah dilemma.sweet an?hahahaha*
 *ni pasangan betul,tapi yang atas tu beat dorang weh.haha*

tak percaye?
apakah ini?
 dan ini?
 eh salah.abaikan mereka =='.di bawah ni bukti yang benar
kan kan kan?
 sorry la weh.tak de niat dowh nak usik korang,tapi sebagai tande mintak maaf,korang kawen nanti aku offer jadi pengapit.amacam?deal ek?har har har ;DD.And dengan tercipta nya kontoversi baru,maka berakhirla perjalanan kami berlima ke sunway hari ni :)
Bole tak aku nak jugak interframe??argghh tak kire,nak jugak!
ps:aku ade bukti lagi mira pevert,nah...
Sorry entri sangat panjang.Mahap.

TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

No comments: