Monday, December 6, 2010

Menjawab Tag :)


1. Apa benda yang paling penting dlam hidup anda?
-Laptop with the broadband.
-My Phones
-Purse.sebab semua bnde pon aku letak dalam tu.

2. Benda terakhir anda guna duit anda sendiri?
-Perlu ke bagitau??errrr,baju baju and baju.

3. Dimana tempat perkhawinan anda, dan apa tema perkhawinan anda?
-Weh,calon takde terus tanye kat mane aku nak kahwin?Cube try bagi calon dulu.haha

4. Adakah anda sedang bercinta?
-Bedasarkan jawapan di atas,TAK.

5. Berapa lama anda akan mencintai pasangan anda?
-Selama mane yang aku mampu.kalu da tak mampu aku say toodles je la kat die.hak hak.

6. Novel / Buku / Majalah yang anda beli?
-Ubah sikit soalan tu tanye mane yang aku takkan beli.Semua pon aku akan beli.Eh jap.kenape keeling sangat ayat aku ni??==’

7. Antara mak dan ayah, mana anda lebih mesra?
-Both.Saye lahir sebab mereka.No bias and discrimination.

8. Namakan orang yang betul betul anda nak jumpa dalam hidup?
-My soulmate.Ecececeh.

9. Adakah anda membasuh baju anda sendiri?
-Sejujurnye,tak.Kalu kau kire amek baju masuk washing machine tu sbagai aku basuh baju seniri,then yes.

10. Dimanakah tempat yang anda betul betul nak pergi?
-korea :)

11. Pilih satu, peluk atau cium?
-Peluk.Sangat warm.

12. Beritahu 3 benda orang yang tag anda :)
-kenal mase kat kem terendak.
-loveable
-Name die shyla :)

13. Lapan lagu yang slalu anda dengar?
-Dear god
-Forget u
-I’ll always remember you.
-Just a dream
-Firework
-Teenage dream
-Like a G6
-Grenade

14. Enam blogger yang dipertanggungjawab kan mengambil tag ini?
Sape nak ambek weh :)

TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

No comments: