Friday, December 31, 2010

Hey 2011!

Owh new year! hebat je bunyi 2011 tu kan?
meh aku mulekan cerita pasal kawan terbaik yg aku pernah ade.Nurasyikin Mohd.Die ni macam darah yg mengalir dalam badan aku taleh berpisah.Aku pernah cerita kat mira,ekyn ni jenis kawan aku yang aku tau kitorang jauh tapi die takkan pernah tinggalkan aku.die satu dalam seribu.susah nak cari kawan yang baik,naseb baek Allah kasi aku die.Die kawan aku yang takkan kasi even one tears pown jatuh dari mate aku.Aku nak gelak guling guling sampai jatuh katil die la kepala nye.nak nangis peluk2 sob sob pon die jugak.perlu ke aku nak lebih?
aku risau sgt.aku risau mcm mane die bile die pegi luar negara.the thoughts of sending her far away pon bole buat aku nangis.Jepun.jauh sgt.even kat sane ade maria ozawa pon mane bole maria kawal die.kang die jadi popular terus masuk video.haha.okay tu maen2.tapi aku still takut kau pegi jauh.ekyn,kau nak tau tak kedudukan kau dalam hati aku macam mane?aku paling pentingkan Allah,then family aku and thirdly kau.Effect kau besar ekyn dalam hidup aku.aku syg kau.aku syg sgt2 kat kau ekyn.macam mane hebat nye pon aku ade kawan kawan yang baik kat sini,tak same dengan kau :')

TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

No comments: