Sunday, December 12, 2010

kegembiraan melampau:Bhg 1




 *toilet tu tempat wajib bercamwhore*

Holla :)
Today there will be two post since aku banyak tangguh story yang nak dicerita kat korang.Here,the first part of happiness.
Kenape aku panggil happiness?sebab aku dapat tengok harry potter yang dinanti nanti macam berabad lamenye.Hoyeahh!Finally lepas penat tarik muke,pujuk memujuk,pakse memakse,ade jugak manusia yang sudi teman aku tengok cerita tu.Errr ye,aku agak mengade ngade sampai tahap nak mintak penampa melayu bile bab harry potter ni.Kau penah masuk bilik budak 18 tahun yang bile kau bukak je almari die penuh dengan koleksi poster harry potter and cd-cd nye disusun macam khazanah Negara.pernah??Kalu pernah tahniah,kalu tak pernah ringan ringan kan kaki datang rumah ye.
So yeah.Nasib baik raihanah shukri baik hati tahap asbestos sudi teman aku tengok harry potter sambil heret anak dara jantan, Elya halim bersama.Tengok harry potter tu macam nightmare la for elya since die memang tak minat an tapi takpe,die berjaya jugak tahan dari tidur dalam wayang tu.Ape?Tidurrr??Ye,mereka hampir terlelap ye kawan kawan.Grrrrr.Bukan takat nak terlelap.siap mencemuh lagi harry kesayangan aku.Takpe, sabar.Orang da sudi teman kan, kite dok senyap dah la.Lagipon cerita die yang kali ni memang agak dark sikit.True fans je yang bole hayati cam nak mati.aku faham weh.faham sangat sangat.*sambil pakai nada touching melampau*.
*muke aku bahagia macam dapat kawin ngan harry tu an?haha*
lepas tu double bahagia bile nana bawak aku gi tempat makan yang nyumnyum 
.
.
.
.
 *errr,sedap sangat.Pedas and rangup.what more u can ask right?*
If u ask me whether u should watch this movie or not,I definitely say yes to those who are harry’s fans and love that kind of dark-thriller movie but with bit sense of humor.
Ps:hayati gamba aku je la k?makhluk due ekor tu camera shy.almaklumlah,artis.Tak nak gossip liar menjalar.haha

TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

No comments: