Tuesday, August 2, 2011

entry baru setelah sekian lame :D


Wahhhh, lame beno rasenye aku tak hupdate belog ni. nak buek macam mano? Eden ni kan working woman. Haruslah diutamakan kerja dahulu. Tapi disebabkan aku dah selamat resign hari ahad hari tu, bole la jugak aku gagah hupdate belog ni.

Aku dah macam kering idea nak taip ape. Pasal pakwe? Pasal kawan? Or pasal puase? Sejak due menjak ni, bile 
aku blogwalk mane mane blog, mesti tulis pasal puase. Aku pon nak tulis jugak, tapi aku nak tulis pasal ape? Macam mane nak buat kuih muih untuk berbuka. Haremmmm, aku ni dah memang terkenal sebagai anak dara pemalas. Itu diakui seniri oleh patik ye tuan hamba sekalian. Sampai kesudah aku tak reti masak. Macam tak berbaloi je cuti enam bulan aku ni. yang aku dah pandai kira duit dengan close account almaklumlah, cashier. And semua tu takde ape ape kaitan dengan tanggungjawab aku sebagai anak dara kedua pakcik nazri.

Tibe tibe aku terfikir, haruskan aku update pasal pengalaman aku berpuase. Masalahnye, pengalaman aku mcm lame gile. Korang ade jugak yang kan pengalaman yang kelakar macam terbuka buase mase zaman sekolah dulu kan? Terminum air paip secara sengaja ke, saje mandi dalam bilik air lame lame ke. Aku tade semua tu. Aku bile puase lek je tido. Dulu kan zaman aku sekolah rendah mase tu bulan puase je kompem cuti sekolah, so aku memang habiskan mase kat dalam bilik je la. See, sebenarnye sifat pemalas tu dah tertanam dalam diri sejak azali.

Nampak tak entry aku macam tade arah tuju? Aku rase dalam due tiga hari lagi ade la entri baru kot. Entry yang bernas sikit. Bukan trash macam ni. haha. Eh perasan tak aku dah lame tak update entry yang dimulakan dengan gambar aku? sebabnye, aku sampai sekarang tak berhenset. Sobs sobs. Tapi tape, due tiga hari korang boleh anticipate gambar terbaru aku. wahhh, aku dah  masuk bakul angkat seniri ni sebab tetibe saje nak buat diri macam artis. Padahal korang sebenarnye tak selera tengok muke aku. haha. Okay bye peeps :)

Selamat bersahur ^^


TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

No comments: