Wednesday, April 20, 2011

entry malas nak mati

 i was wearing : 
vintage dress-no wine and cheese party.
jeans-romp
beg and shoes-cotton on

lame ke weh aku tak hupdate belog?sorry nahhh.semenjak due tiga hari ni aku macam bebal jap dalam mencari idea nak tulis bende jadikan entry belog selekeh ini.aku cadang nak tuka segala header,background  bagai-bagai,tapi broadband aku dah penuh qouta derr.kau hadap je la header aku yang ala ala aku je yang bersinar antara mangkuk mangkuk tu.eh,aku terpanggil korang mangkuk.tak weh,kalau korang mangkuk jamban pon aku sayang :D

okay,dah jauh sangat aku lari tu.
ni nak cerita bende laen sebenarnye.kalu kau rase bosan,kau skip entry ni pastu kau pegi belog orang yang lagi best okay?aku tengah rela hati kasi ni.harhar.dah nak dekat sebulan aku kerja ngan mak cik and sebab mak aku rindu nak tengok anak dara die yang dahukalanya pemalas-ya-rabbi-tatau-nak-explain berubah menjadi anak dara tiptop idaman ibu ibu seantero dunie ni,aku terpakse la pulang.eh tak,part yang ibu rindu tu tipu.hehe.aku balik sebab nak kerja di kuala lumpur pula.tapi,part yang aku ni anak dara tiptop tiu betul.ha ape lagi?masuk la meminang saye cepat :) ngeh ngeh ngeh.okay,stop berjimba sekarang.

berbaloi mak aku hantar aku balik kampung.dari tatau buat air walaupon air masak,aku dah bole buat air yang marvelous kau.sampai nenek aku kate duduk lagi sebulan dengan aku,die bole kene potong kaki sebab kencing manis.comel kan nenek aku?takpa tok,i'll take that as a compliment.ececeh.mau aku speaking londong macam ni kat nenek aku,die baling kuah londang je kat aku.ibu pon aku rasa dah nganga mulut tak tutup lepas dengan mak cik aku puji aku pandai buat kerja.PANDAI BUAT KERJA?RAJIN??HAHAHAHAH.lihatlah dunia,tangan aku ni dah bole menggoncang hati ibu ibu mertua di luar sana.

pastu hari tu aku selamat sudah tengok movie justin bieber.awwww~ kau! aku tengok bieber sekarang. nasib baik 3D,ade la jugak aku feel macam bieber dok hulur hulur tangan kat aku.pastu aku pon dengan pantasnye buat buat macam nak sambut huluran die.takpe gomez,aku dah tade rase nak pakwe kau tu dah.aku stick dengan aku punye pakwe seniri sudah.but its a good movie actually.im not suggesting it for a hardcore movie watchers since you may find it a bit childish,since this movie is not everyone's cup of tea.and yang declared themselves as belieber but still havent watch this then u should change ur name to whatever.weh,bieber kau.mase die senyum maen piano dalam movie tu pon aku dah start cair.

aku haruslah masuk tidur sekarang ye rakan rakan.esok aku keje,bukan macam budak budak matrik yang dah bole berlagha sesuak hati mereka.damm,jeles tetibe.

TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

No comments: