Thursday, January 13, 2011

entry separa emosi

Alahai sem due,cepat la sikit mase berlalu.Aku nak update belog yang dah usang ni pon tak menyempat2.kau nak tau asal?(cakap je nak)assignment macam harammmm banyaknye.naik gilo aku.last week je aku da kene submit near 4 assignments.mau tak gilo.lepas tu aku engat macam dah bole bernafas sikit,itupon harammm lagi.Tercungap jugak dengan test ekonomi.fine,tetap mak redha.sobs sobs.Ekonomi je takpe,role play pon tak siap lagi.tu macam dah start tanak redha je.bende-bende macam ni la buat aku rase tanak amik law.eh,nauzubillah.ibu dah pesan jangan putus asa.aku tengah pegang azimat ibu aku.hambek kau,bm aku da improve sekarang.bole gune perkataan azimat tu.HAHA.

owh hati aku sangat la tak elok sekarang,kerja nak moody je.oh tidak,saye tidak mengalami menapous ataupun pms ye kawan-kawan.jangn buat hasty generalization.it just that aku rase,kadang kadang orang sekeliling aku tak tau sape aku,to be exact sangat lemah untuk tau ape yang aku tengah rase.sigh.aku sumpah tak crave for attention.tu budak yang tak matang je nak bende2 attention sume.oh tak mengape la.aku pikir banyak sangat ni.lagipon,khairul pernah pesan kat aku yang aku ni perlu banyak besabar.kau nampak tak aku tengah cube kay?kalu tak aku rase gunung merapi pon kalah ni.Sabar itu separuh dari iman.aku tengah berusaha ni.tapi,jangan lupe.aku manusia.aku tatau la kalu ade orang yang betul2 anggap aku monster.yang aku tau,aku pon ade hati and perasaan.monster pon ade kan? :')
TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

1 comment:

platipus said...

perempuan hebat adalah perempuan yg boleh kawal emosi

anda hebat..sy tahu!