Sunday, October 16, 2011

SIAPA SAYA?



Saya adalah seorang anak yang sedang cuba taat kepada orang tuanya.

Saya adalah seorang pelajar yang sedang cuba mendalami ilmu dunia.

Saya adalah seorang kawan yang sedang cuba mengenali rentak hidup manusia.

Saya adalah seorang musuh yang sedang cuba menjinakkan lawannya.

Saya adalah seorang muslim yang sedang cuba menggapai syurga.

Saya adalah seorang manusia yang sedang cuba menepis godaan dunia.

Saya adalah seorang hamba yang masih cuba mengenal pencipta.

Saya adalah seorang gadis yang sedang cuba menjaga maruahnya.

Saya adalah seorang wanita yang masih tidak tahu apa erti cinta manusia.

Saya adalah Natasya, yang masih cuba mengenal siapa dirinya yang sebenar :)

TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

2 comments:

Anonymous said...

nice :)

Anonymous said...

amin.
semoga semuanya terus kekal begitu.

:)