Sunday, March 20, 2011

Day 2 of the boring world.


Okay.ni sumpah boring.hari kedua dah boring macam ni,jadah bende aku nak hadap lagi enam bulan weh?demm.pikir je pon dah boleh nak gilekan aku.aku punye boring,hari pertama aku kat rumah aku habiskan dengan tidur.16 jam.kau nak lawan?okay fine.tidur tu memang care aku nak membunuh mase.hari kedua aku habiskan dengan drive balik penang.owh aku drive,sile tepuk tangan beramai ramai.and now,aku end up in penang.not knowin what to do on just to entertain myself.eh care sebut entertain myself macam pelik kan?haha.perangai manusia boring memang macam ni.deal with it.
Aku tak pernah,ulang sekali lagi,TAK PERNAH duduk kat rumah selame 6 bulan.since aku duduk kat asrama,the longest time aku holiday kat rumah 2-3 bulan je weh.tadi pagi ibu on the verge nak beleter aku,the suddenly,satu ayat dari mulut aku cracked her up.dan dan mase ibu keluar wakadimah ank beleter die aku terus cakap macam ni “ibu,manje ade lagi 6 bulan kat rumah ni.banyak lagi mase ibu nak beleter kat manje” terus mak aku gelak.kau tengok,mak aku pon terseksa dengan hakikat anak dare pemalas die nak duduk kat rumah hibernasi selame 6 bulan.
I’ll start workin around this may.Im preparing for muet right now so abah kinda disagree with the idea of me finding a job any time sooner.ibu and along macam gile nak aku kerja sekarang jugak.fine tacing.ibu sendiri tanak aku duduk kat rumah.apa dosaku ibu?hukhuk T___T After my muet,then aku akan cari kerja.bank memang dah kosong so kene kerja jugak macam mane pon.shopaholic macam aku need money untuk buy all the stuff that I’ve been craving for.the list is still goin on and on.if aku show u guys that list mesti ade sorang due yang terus tekan butang ‘x’ semate mate tak sanggup nak hadap.
Hoi,ni baru day 2 nazatul natasya.sabaq2.(sambil urut dada pelan pelan)hang ada lagi banyak bulan nak kena bertahan.
hangpa yang membaca ada lagi banyak bulan nak dengaq ceghita pasai keboringan aku.baik aku stop.kthanxbye.
 *motif letak gamba: nak tunjuk akibat borink melampau :P*

TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

No comments: