Thursday, June 16, 2011

entry khas kepade nasbal balli,manusia yang laen bole bace jugak :)

entry ni khas kepada semua yang sibuk dok bertanya kemane aku hilang sedangkan aku ade je sebenarnye.aku menjawab semua soalan soalan yang korang ajukan dekat aku sebab aku dah tak tau nak jawab and explain dekat mane so aku explain lah dekat sini yerk. entry ni khas juga kepada nasbal balli yang sibuk salahkan aku sebab deactivate fb aku dan gune alasan tu untuk cover kesalahan die.

1.mane kau pergi? (soalan common)
-jawapan: aku tak pergi mane-mane pon. macam ayat aku kat atas,aku ade je sebenarnye.korang je yang tak pernah nak kisah macam mane?haha.aku masih hidup dengan keadaan yang sihat sejahtera. tak sakit tak ape. okay bab tak sakit tu tipu.

2.kenape tuka no phone?
-jawapan: hoi! sejak bile aku tuka no phone makhluk Allah sekalian alam?? hah,tu la.memang tak nak ambik tau pasal aku,pakai maen bo je kate aku tuka no phone(ayat tacing petala kelapan) mane ade tuka la.cerita sebenarnye macam ni. handphone aku hilang, hilang bukan sebab aku hilangkan. tapi hilang sebab ade orang ambik dari aku tanpa keizinan.kau paham paham seniri la ye. bende tu jadi mase kat ktm. nak kate sedih tak jugak. sedih sebab kene marah je kot, and sedih sebab handset tu abah kasi kat aku. ade hikmah kan bende jadi. handset tu hilang at the right times, so agak bersyukur. nak dipendekkan cerita,aku dah tade no sape sape dah. no seniri pon aku tade. and jenis pelupa macam aku ni,no kawan baik aku pon aku lupe. termasuk la kau nasbal(tu pon kalu kau rase kau kawan baik aku.hahaha) aku baru je pergi maxis center amik no yang lame tu,tapi masalahnye aku tade handphone nak dipakai.handphone sony pulak rosak habis.see,macam dah diplanned kan? :)
3.kenape deactive fb?
jawapan: hah yang ni kalu tak tanye tak sah.sebabnye aku nak tengok,aku bole try ke tak hidup tade fb. bole je pon sebenarnye. dah sebulan lebih tade fb,aku hidup je lagi. siap tadi mase nak activate kejap sebab cik abang sorang tu, bole pulak aku lupe password. naseb baek Allah kasi ilham kat aku ingat balik.plus,sebab dengan deactivate fb tu je care aku bole lupe semua benda. aku tak lupe semua bende lagi,tapi sikit sikit aku hilangkan semua bende yang aku rase.

4.kenape tak update belog?
jawapan: sebab aku sangat sibuk. tu je :)

5.masih single?kenape?(oh ini saye sorang je yang bertanye) harharhar.
-masih :) the right one macam bukan the right one. tak rase macam jumpe lagi. (eh sebenarnye ini soalan nak promote diri. :DD)

and kat atas tu semua jawapan cover,kalu kau nak tau jawapan sebenar,aku bole explain macam ni je. aku buat semua bende kat atas sebab aku nak bagi korang rase aku tak wujud kat dunia ni. aku nak korang anggap yang nazatul natasya tak pernah ade dalam kamus hidup korang. sebab aku tak sampai hati nak buat korang macam tak wujud,nak buang korang jauh jauh dari hidup aku. aku tak sekejam tu. biar aku nak jadi kejam macam tu pon aku tak boleh.so,aku amek keputusan biar aku yang buang diri aku dari hidup korang. aku tak planned semua bende kat atas ni jadi, tapi Allah macam tolong aku. Dia pon tau aku tak kuat nak handle sorang, so Dia kasi extra help. menyesal tak aku buat semua bende ni?sejujurnye,tak :). semua bende ni buat aku kenal kekuatan diri aku.bagi aku sedar, semua permata tak semestinya bersinar. tapi aku agak terkilan,sebab rindu macam mane pon aku kat korang,aku tak bole nak cakap.sebab,kalu aku cakap aku takut tembok kekuatan yang aku bina tu bole runtuh macam tu je. macam tadi mase aku kate aku rindu kat kau nasbal,sikit lagi aku nak nangis :') 

soalan kepada diri seniri : sampai bile kau nak macam ni?
aku balas: aku nak macam ni sampai bile bile :) iAllah. bile hati aku dah betul2 kuat.bile aku dah hilang semua bende yang aku rase,baru aku stop hilangkan diri. takpe,ade rezeki,bulan 9 kau nampak muke aku lagi ^^ tu pon kalu kau bole tahan tatap muke aku la. hahaha :)

soalan last. bile nak bayar hutang aku?
=hujung bulan ni aku bayar langsam okay? jangan risau,aku tak lupe :) no account kau pon aku dah save.so jangan nak pakai orang laen dah tanye pasal hutang. cube berani sikit macam ah long tanye seniri kat aku.hahaha.
TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

1 comment:

Nasbal said...

wey2!! xperlu promote nama ak sgat dlam blog ko..kang ade yg stalk ak kang! wkaakakakkaa..n..n..n..lagi satu....sorrry!! xbniat bnda tu smpai kat org laen...paham2 laa ye..ada masa kta kuar lepak k..