Sunday, February 13, 2011

broga plus the FAM ♥ ♥


Oh yeah.its been a while since my last post.nak buat macam mane.internet kat rumah tu malu malu anjing.asal nak connect je tak bole.kena la redha lagi kan.even da pasang wi-fi pon still,computer tak detect.kang ade aku mintak tuka lappy lagi sekali kang.mau encik nazri sumbat slip gaji die dalam mulut aku.
So on last Wednesday,me with my 8 other friends decided to go hiking at broga hills.yup,BROGA.idea ni memang dah lame terpendam dalam dado den.al maklumlah,spoilt brat macam gua ni jejak tanah pon mak gua dah melenting.inikan pula masuk hutan.mase kat hutan tu la 1st time rase hutan tu macam mane.(aku gune ayat rase tu macam aku gi sane makan tanah die pulak an)abaikan.before we reached there,first we went to kelana jaya to have a super late dinner.sadly,tempat kitorang nak pergi tu tutup.demm.suke buat aku kempunan.redha sekali lagi.out of nowhere nana cadang kitorang pegi ke FAM.sape tatau FAM tu ape sile tampa muke seniri selaju yang mungkin.aku yang tak pernah tengok bola ni pon tau FAM tu ape.before kitorang sampai KJ t upon memang da berselisih dengan team Malaysia punye bus.tapi aku buat2 sombong nih,nana ajak mase dalam kereta jual mahal tanak pergi.then sampai je kat depan FAM tu aku la yang paling jakun tak engat rasenye.Kitorang dapat tangkap gamba dengan KHAIRUL FAHMI faham tak?!KHAIRUL FAHMI.haha.lantak la nak jakun jap,korang bukan ade gamba ngan die an?ngeh3.and kitorang dapat la jugak tangkap gamba dengan few players including AIDIL ZAFUAN.hoyeah.okay,jangan bangkit soal rita.diam sume.haha :D

 *ADE?*

 *MELTS*
I shall Skip other parts since it was a real long journey.dengan kitorang bole undur kereta mase tengah lebuh raye lagi.sume2 cekadak tu.okay tanak cerita,nnt panjang.kitorang start panjat broga tu around 5am++ macam tu kot.i vividly remember the exact time since dah la gelap,sesat,dan mengantuk.kau expect aku engat ape?dengan penuh keazaman ,kitorang start hiking.demm.kenape tade manusia yang pesan kat aku yang route die babak berliku dan mencabar kesabaran aku?dengan curam bagai2.(actually ade yang pesan==’)it takes us one hour and half to reach the top.yang top kitorang smpai tu pon bukan exactly the top.mak ai,nak sampai puncak kene redah batu.tadi tu bole tahan la lagi since ade route,ni kau kene gune tali nak jejak smpai atas.alang alang dah sampai wajibulghunnah la teruskan sampai habis an?so aku,mira,razman,ezad,nana,elya dan bakhtiar(kau sesat mane bad smpai masuk trip kelas laen ni?haha) terus jugak smpai puncak.yang laen dah sedia puas hati smpai kat bwah tu.mak ai,view die sumpah cantik.atleast aku ade la story nak bgtau anak cucu aku nnt.yang aku da pernah smpai broga.haha.naik aku bole tahan lagi,nak turun mak ai.kegayatan melanda.sebab broga tu mmg curam tahap tak engat,aku dengan sri amek keputusan slide dari atas smpai bawah.tapayah gi genting.slide je dah mencukupi ==’.memang panas habis bontot aku.dengan berbatu2 la.nasib baik tade sagat smpai kulit.kalu tak lepas brogan tu terus gi plastic surgeon.aku smpai sekarang tak reti nak letak end dekat entry.so yeah,bye.




 *Bad,redha je la yang jodoh kau ngan kelas kitorang.haha*

TERIMA KASIH DAUN KELADI,DAH BACE KOMEN LAH ENTRY

No comments: